Enmig dels Freus fa una aturada en estiu. Des de dimarts i fins a principis de setembre, la programació local d'Ib3 Ràdio fa una aturada i deixa pas a 'Un mar de coses', un magazin que començarà a les 10 del matí fins a les 14 hores, presentat per Sandra Llabrés i on hi participarem els responsables dels magazins locals de Mallorca, Menorca i les Pitiüses. Serà divertit!
diumenge, 29 / juny / 2008
dijous, 19 / juny / 2008
Gabino Diego

Divendres, a Enmig dels Freus, parlam amb Gabino Diego, l'actor que dissabte estarà al teatre de Can Ventosa protagonitzant el seu espectacle 'Una noche con Gabino'. I moltes coses més: crítica de cinema, amb n'Héctor Escandell (que ha vist El Incidente, a vore què n'opina), concurs, entrevistes, el repàs a l'actualitat... Com sempre, de 12 a 14 hores a Ib3 Ràdio. Un programa només per Eivissa i Formentera.
dimarts, 17 / juny / 2008
Vargas Blues Band
Al programa de demà, dimecres, tendrem de convidat a Javier Vargas, de la Vargas Blues Band. Molt relacionat amb l'illa d'Eivissa, estarà uns dies a l'illa presentant el seu nou disc i passarà per l'estudi d'Ib3 Ràdio.
dijous, 5 / juny / 2008
"Ferranistes" i "Santamariaistes" a nivell local
Al programa d'avui, els cuiners de Es Ventall, S'Ametller i el propietari de Ca n'Alfredo han protagonitzat un divertit col·loqui sobre l'agri debat que estan protagonitzant els seguidos de la cuina de Ferran Adrià amb els seguidors de Santi Santamaria, desprès del polèmic llibre que ha tret el segon denunciant el gran component químic de la cuina del primer. Els nostres cuiners, tot i que amb matisos, es posicionen per experimentar amb els productes de cada dia, sense negar la utilitat que poden tenir alguns aditius, i que ells utilitzen com a auxiliar. Una xerrada molt ilustrativa, feta des de casa i pels que no som especialistes en cuina.
Arxiu del bloc
-
►
2009
(49)
-
►
setembre
(10)
- Gabinet "antifiltracions"
- Com ha canviat internet la vostra vida?
- Jenaro Díaz, de l'Eurobasquet al PDV
- Dimarts no hi ha programa; dimecres sí, però més c...
- Ja tenim facebook
- Christine Spengler
- Christine Spengler i l'aniversari de Sa Caixota
- Obessitat infantil, grip A, excursions i tertúlia
- Prostitució al carrer, joves universitaris, polici...
- Tercera temporada
-
►
abril
(9)
- Lola Herrera, Efecto Mariposa...
- Bernat Joan i el dia del llibre
- Audiència rècord
- La interpretació dels somnis
- Un regal pels oients
- La tertúlia, el més votat pels internautes
- Els primers alcaldes de la democràcia, 30 anys des...
- I avui... Tequila
- Manu Tenorio, solucions immobiliàries i el decret ...
-
►
març
(9)
- Un eivissenc a 'Tengo una Pregunta para Usted'
- 300 programes
- L'Hora del Planeta
- Los Manolos, extraterrestres, plantes submarines.....
- Escola de pares, entrades per al futbol
- Juan Diego Botto
- Paquita Tomàs
- Joan Mesquida, el parador i un vaixell medieval en...
- En Pep 'Paya' i les anècdotes de 'Doña Margarita'
-
►
febrer
(10)
- Dia dels transplants, entrades gratis pel futbol i...
- Coneixem els policies-tutors
- Gaspar Hernández i 'El Silenci'
- Podria haver-hi un cas Eluana a Eivissa?
- La música candidata als Oscar
- Educació per a la ciutadania, a l'aula
- Joel Joan, Benigno Blanco i l'esperadíssim resum d...
- Pedro Reyes, animalets, turisme rural
- Política i ametllers
- Aprovarieu l'examen de conduir?
-
►
setembre
(10)